今年生日也收到不少禮物~~

每一份都好用心

不過我還是不得不誇獎一下我的新歡們~~~

請看!!


只是一本JIN的相本嗎?  NO~才沒那麼簡單...

內頁如下:


Hello JIN-JIN  (因為我的小名是晶晶~)


Today is your birthday


You totally have no idea how many thing
THEY DID FOR U   =D



They come Seoul to ask me write down 
my wish for U~



HA! HA! They're lovely


I understand you always keep your eyes on me,
I can feel the passion from your eyes



I understand my super muscle melt u down

(圖省略,因為他們把我的相片放上去了...)
I understand my freaky actions could always
make u to laugh =D


And I also understand I always 
on your heart.


Having your smile could make me have more
courage to move on


I hope you could understand 
you are always on my heart


And you have those wonderful friends around you.
like me, I have them too
(後來J跟我說他原先是要擺OPPA的照片的,但是沒找到..)


December 11th, a wonderful day,
I'm here with you


Totally Love you, Jin


****
上述是J跟妮妮編寫出來的

幾乎每張圖上都有"Love Jin"這句話

他們說,為了這份禮物做到眼睛快瞎了

天天都很晚睡...

從不是神話迷的他們手中收到這一份禮物,真的很感動


他們真的很用心  J還騙我說我生日當天他要跟小學同學吃飯

妮妮更是一整天都沒跟我說生日快樂,刻意不理我

然後,我卻看見這兩個人拿著氣球跟蛋糕走在街上 




還去特製了一條項鍊給我 


仍然是JIN~~  我的生日充滿了JIN啊~~~

除了謝謝,我真的不知道要說什麼!

我愛JIN,我也愛你們~

抱!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    薇琪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()