close
出門前看了農民曆....
日沖  狗25歲..........



嗯....做好心理準備 這梅雨季久得嚇人  >"<
心裡一直盤算著要怎麼面對老闆娘的質問   
老闆娘不喜歡我下雨天還騎車上班
她說遲到又沒關係   
可是我有我的原則~~~~~
準時一向是我個人的做人原則.......

結果 難得一路上都沒下雨
讓我平安抵達了    運氣還不錯啊

***********************************************************

上班上班上班......
哪知九點多   老闆就要開會了
其實他每一次開會 都要浪費我們的時間
很多事真的不需要一說再說    真的浪費彼此的時間
突然 我很衰的
被點到名了啦  計畫書 我沒寫   
免不了又被唸一頓
想說早回家 他一定覺得我沒事做....
想說不然今天來給他加個班好了
沒想到 真的沒想到  
落大雨了啦  
2006年6月8日 晚上七點40分
彰化縣鹿港鎮....
落大雨了啦    >"<

原本同事說要載我回家
男同事喔 可是是已婚中年男子.......
後來居然嫌棄起我家住得遠
說時遲 那時快    我還是認命點 穿起雨衣 回家嚕

*****************************************************************
這兩天手感都不好
信都寫不好   要花很多很多時間去想

Dear Geraldine,

Good day!

Thanks for your new order dated on Jun.08, 2006, we received with many thanks.

Hereby we would like to provide you the proforma invoice for your reference, please find the proforma invoice as attached file with many thanks.

If everything is no problem, please sign back the proforma invoice by fax or mail return as your acknowledge, and we will start to manufacture the goods at once. If you have any question, please advise us or directly revise the proforma invoice. We will revise it for your checking again. Thanks in advance for your kind assistance.

Sincerely yours,
Melody Chen
Taiwan Bamboo Curtain Ent. Co., Ltd




arrow
arrow
    全站熱搜

    薇琪 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()